Sepete

Jokermen İade ve Değişim Politikası:

1. Bir öğe nasıl iade edilir:

Hesabınıza giriş yapın ve "Siparişlerim" bölümüne gidin.

İade etmek istediğiniz siparişin yanındaki "Değişim/İade" butonuna tıklayın.

İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri, iade nedenini ve miktarını seçin.

Tercih ettiğiniz gönderim yöntemini seçin ve iade kodunu not edin.

İade kodunu "Siparişlerim" sayfanızda ve cep telefonunuza gönderilen bildirim mesajında bulabilirsiniz.

Ürünü/ürünleri iade kodu ve faturayla birlikte güvenli bir pakete koyun.

Ürün(ler)i iade etmek için teslimat tarihinden itibaren 15 gününüz vardır.

İade kodunu aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde paketi kargo şubesine teslim etmeniz gerekmektedir.

2. İade ve değişim politikaları:

Siparişinizi iade etmek veya değiştirmek için 15 gününüz vardır.

Ürün/ürünler kullanılmamış, yıkanmamış ve herhangi bir koku, leke, yırtık veya eksik aksesuar içermemelidir.

Siparişinizle birlikte gönderilen Ürün İade Formu'nun arka yüzünde yer alan "İade Talep Formu" veya "Değişim Talep Formu"nu doldurunuz.

İadelerde fatura zorunludur. Ürünlerinizi faturasıyla birlikte göndermeyi ve pakete güvenli bir şekilde yerleştirildiğinden emin olun.

İade veya değişim yapmak istediğiniz ürünleri hızlı ve doğru hizmet için kargo yoluyla göndermeniz gerekmektedir. Promosyonlu ürünün iade edilmemesi durumunda promosyon indirim tutarı ürün bedelinden düşülecektir.

Son teslim tarihlerinin aşılması durumunda iade işlemi gerçekleştirilemez. Sipariş iptali yalnızca siparişin kargoya verilmemesi durumunda mümkündür.

Kargoya verilen siparişlerde iade koşulları geçerlidir. Siparişinizin kargoya verilip verilmediğine ilişkin detaylı bilgi için +90 545 349 02 11 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

Müşteri hizmetleriyle iletişime geçtikten sonra tarafınıza ikamet ettiğiniz ülkeye göre bir iade adresi verilecektir.

3. Hangi ürünler iade edilebilir:

Ürünlerinizin tamamını veya bir kısmını, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri eklenmiş olması şartıyla, teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

4. İade süreci:

İade gönderiniz tarafımıza ulaştığında ve onay süreci tamamlandığında e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Daha sonra geri ödemenizi hemen işleme koymaya başlayacağız.

Bankanızın ödeme işleme prosedürlerine bağlı olarak iadenin hesabınıza yansıması 15 günü bulabilir.

Kapıda ödeme ile verilen siparişlerde Müşteri Hizmetleri Merkezimiz sizinle telefon, SMS veya e-posta yoluyla iletişime geçerek banka hesap bilgilerinizi talep edecektir.

Kredi kartı ile verilen siparişlerde iade tutarı doğrudan kullandığınız banka hesabına yatırılacaktır.

NOT: Hizmet bedelleri (kargo ve kapıda ödeme ücretleri vb.) kargo şirketi tarafından tahsil edilen ücretlerdir ve iade edilemez.

5. İade edilen ürünlerinizin takibi:

İade ettiğiniz ürünler tarafımıza ulaştığında e-posta ve SMS ile bilgilendirileceksiniz.

6. Taksitli ödemelerde iadeler:

Taksitli olarak verilen siparişlerde iade, toplam alışveriş tutarı kadar kredi kartınıza yapılacaktır. Jokermen.com tarafından tek seferde yapılan bu ödeme, banka prosedürleri gereği ekstrenize taksitin yapıldığı aya ait eksi (-) ve artı (+) tutar olarak yansıyacaktır.

7. Eşya alışverişi:

Değiştirmek istediğiniz ürünü/ürünleri, kullanılmamış, kirlenmemiş, üzerinde değişiklik yapılmamış olması, varsa aksesuarları, varsa hediyesi ve kutusu (varsa) ile birlikte teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. hasarsız). "Hesabım > Siparişlerim / Değişim - İade" butonundan değişim işleminizi tamamlayabilirsiniz. Değişimlerde (promosyonlu ürünler hariç) tüm kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanmaktadır. Sepetinizde yer alan başörtüsü-elbise kampanyası ile ürünü değiştirebilirsiniz.

Değişim için yeni sipariş oluşturmayın veya ürün rezervasyonu talebi için firmamıza telefonla ulaşmayın. Talep ettiğiniz ürünün stoklarımızda mevcut olması durumunda değişiminiz 48 saat içerisinde işleme alınacaktır. Kargo ücreti alınmadan adresinize gönderilecektir. İstediğiniz ürün stoklarımızda mevcut değilse müşteri hizmetlerimiz sizi arayarak değişim veya başka bir ürünle iade etmenizi sağlayacaktır. Değişim yaptığınız ürün kargoya verildiğinde tarafınıza SMS ile bilgi verilecektir.

NOT: Değişim için göndereceğiniz ürün/ürünler 15 günden eskiyse, kullanılmışsa, satılabilirlik özelliğini kaybetmişse, varsa kutusu hasarlıysa, faturası, varsa aksesuarları veya hediyesi eksikse, ürünü teslim alabilirsiniz. kabul edilmeyecek ve tarafınıza mesaj ve karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Değişim yapmak istediğiniz ürünü/ürünleri anlaşmalı olmadığımız bir kargo firmasıyla göndermek isterseniz kargo ücretini ödemeniz gerekecektir. Aksi takdirde ürün kabul edilmeyecek ve tarafınıza iade edilecektir.

Eksik ve hasarlı ürünlerde 48 saat içerisinde firmamıza bilgi verilmesi gerekmektedir. Aksi halde talebiniz karşılanmayacaktır.

Değişim tek seferlik bir işlemdir. Tek değişim sonrasında başka değişim yapılamamakta olup iade işleminiz tamamlanacaktır.

takas seçeneğinden.)

8. Siparişinizin iptal edilmesi:

Sipariş numaranız ve iletişim bilgilerinizle birlikte Müşteri Hizmetleri Merkezimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

9. İptal edilen siparişin iadesi:

İptal edilen siparişiniz henüz kargoya verilmemişse kargo ücreti dahil ödediğiniz tutarın tamamı iade edilecektir.

10. İptal edilen bir siparişi yeniden oluşturmak:

Seçtiğiniz ürünlerin stoklarımızda mevcut olması durumunda dilediğiniz zaman yeni sipariş verebilirsiniz. Stokta olmaması durumunda "Stokta Geldiğinde Bana Haber Ver" butonunu tıklayarak ürün stokları ile ilgili e-posta bildirimlerini alabilirsiniz.